MIA - Paper planes - ezzel a számmal vált híressé (Gettómilliomos zenéje)

A flegmaszájú, meglehetősen tróger kinézetű, Sri Lankai származású, R'nB királykisasszony, MIA, (akit eddig a pillanatig egyébként szerettem, de mától kezdve inkább lehánynék) egy felháborító, botrányos - videoklipnek nem, inkább kisfilmnek nevezhető - mozgókép anyaggal próbálja ránk sózni újonnan megjelenő albumát. Miután végignéztem a kilenc perces anyagot, nem tudtam mit gondoljak! A gyomrom felfordult! Én azt értem, hogy a rendőri brutalitást és a rasszizmust - utóbbit elég különös módon -  akarja a szemünk elé tárni, amiket persze én is elítélek, de azért a rendőrök nagy része azért ezt nem érdemelné meg, és most nagyon finoman fogalmaztam! A másik dolog.........ami minden határon, minden erkölcsi normán átmegy, átgázol.......- és itt már nem a rendőrökről van szó - az az, hogy hogy lehet valaki olyan aljas, hogy egy olyan kliphez, vagy bármihez adja a nevét, amiben  egy ártatlan gyereket közelről, lassítva lőnek főbe! És a menekülő ártatlan srácról még nem is beszéltem, akit cafatjaira robbantanak. Jó lenne, ha a művésznő elgondolkozna, hogy mit is hozott létre!

MIA - Born free

 Ha a mai kortársművészetbe ez belefér, akkor minden kortársművész elmehet a pi*ba. Bízom benne, hogy sok rajongója elfordul tőle! Akinek meg ez tetszik, az végezzen el egy önismereti tanfolyamot!

Ja?! és a zene?...........felejthető!

üdv. GaG

 

Megosztás

A bejegyzés trackback címe:

https://forwhomthefilmrolls.blog.hu/api/trackback/id/tr721957936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása