Sziasztok!

Tegnap este néztem meg a Predator legújabb részét, szóval még elég friss az "élmény". Nagyon vártam, hisz Antal Nimród rendezte, ahogy ezt szeritem sokan tudjátok....

Nos...nem szeretnék ezzel megbántani senkit, de nagyon gyenge volt a produkció. Olyan érzésem volt, mintha csupán három napjuk lett volna leforgatni a filmet. A jelenetek kidolgozatlanok voltak, mind szöveg, mind látvány szempontjából. A párbeszédek , csak egy "ZS" kategóriás filmben állták volna meg a helyüket. A főszereplőkből is szinte hülyét csináltak. Laurence Fishburne-ön csak kacagni lehetett, nem is értettem, hogy ő minek van a filmben egyáltalán. Adriról nem is beszélve. Adrien Brody, hogy vállalhatta ezt a szerepet? Abszolút nem illett hozzá a karakter. Az volt az érzésem, mintha  Anta l azt mondta volna neki.....

 - Adrien hallgass ide...neked csak olyannak kell lenned, mint Arnold Swarzwneggernek...semmi több, se kevesebb.

Adrien így is tett...még a bozótot is úgy vágta, mint Swarzi 1987-ben. Hát nagyon nem állt jól neki.

A díszlet és az utómunka is hagy némi kívánnivalót maga után. Pédául, telebaszták bolygóval az eget. :)

Volt olyan dolog is, ami tetszett...A Predatorok jelmezei kifejezetten jók voltak.

Tudom, hogy Antal Nimród jó rendező, de ez most valahogy nem sikerült. Bízom benne, hogy a  jövőben több olyan kiváló filmet láthatunk tőle, mint a Kontroll.

Ez csak az én véleményem...üdv. GaG. 

A bejegyzés trackback címe:

https://forwhomthefilmrolls.blog.hu/api/trackback/id/tr32242096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Julian P. 2010.08.24. 08:42:08

Nekem bejött a film, egy Arnoldhoz hasonló karakter viszont nagyon hiányzott belőle. Adrien Brody jó színész, de itt nagyon nem illett a képbe.

Qu!d 2010.09.26. 01:12:12

Én azt mondom, hogy a Predator filmekből még egy egész elfogadható verziót láttunk. Brody-t én se tudtam mi a f@szt keres ott. Az izraeli mesterlövész csaj karakter is elég fosadékul volt kidolgozva. Amikor megláttam bolygófelhőt akkor hangosan felnevettem, bár kíváncsi lettem volna milyen fizikája lehet egy olyan bolygónak ami legalább 3másikkal fog ütközni az elkövetkező 6órában:)
süti beállítások módosítása