Francois Alaux és Hervé de Crécy animációs rövidfilmje csoda, hogy egyáltalán felkerülhetett az internetre. Az alig negyed órás alkotás ugyanis valószínűleg megdöntötte az egy filmben szereplő reklámlogók, szlogenek és védjegyek rekordját, kifigurázva szinte minden elképzelhető márkát, és ezzel fogyasztói társadalmunkat. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://forwhomthefilmrolls.blog.hu/api/trackback/id/tr391744864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Julian P. 2010.02.12. 13:42:25

jajj, rosszat nyomtam, és asszem kimoderáltam Kata hozzászólását :D bocsi

Julian P. 2010.02.12. 13:48:37

Ezt íta Kata: "Ez zseniális! Kár, hogy túl szép volt, hogy igaz legyen - elég hamar levették..."

Buzás Dániel 2010.02.13. 14:13:15

nagyon veszélyes, ilyeneket felrakni.
süti beállítások módosítása